"Ίδια προϊόντα, στις ίδιες συσκευασίες, την ίδια ημερομηνία,
οι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερα στο ταμείο σε διαφορετικά -ανά την
Ελλάδα- καταστήματα των ίδιων αλυσίδων".
Αυτό είναι το συμπέρασμα τιμοληψίας, που πραγματοποίησε η
Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, στις 29 Νοεμβρίου 2012, η οποία
αφορούσε ένα τυπικό καλάθι 14 βασικών ειδών, ίδιων συσκευασιών και ίδιων
ετικετών, τα οποία προμηθεύονται οι καταναλωτές από 4 γνωστές αλυσίδες
σούπερ μάρκετ, οι οποίες διατηρούν καταστήματα σε όλες σχεδόν τις
μεγάλες πόλεις τής χώρας μας.Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της τιμοληψίας, η διαφορά αξίας του ακριβότερου καλαθιού ως προς το φθηνότερο της ίδιας πάντα αλυσίδας είναι από 0,52% μέχρι 6,33%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου